Monday, May 3, 2010

Khabar dari Kedah-ada lagi yang nak melompat ni

Berita dari angin sepoi-sepoi bahasa
Dalam waktu terdekat akan ada lagi DUN dari PR akan keluar parti. Khabar dari angin sepoi2 bahasa begini boleh menjadi angin ribut d pihak Azizan yang memang sedang menyiapkan dirinya untuk menjadi ketua pembangkang.
Isu-isu yang panas kebelakangan ini di Kedah meningkatkan lagi rasa tidak puas hati ramai kalangan DUN PR terhadap kepimpinan PAS (Azizan) di Kedah. Keegoan Pas untuk meminta maaf kepada Sultan Kedah dalam isu penghinaan dalam persidangan DUN, kegagalan menangani permasalahan asas "AIR" dan kerumitan menguruskan pelaburan berskala tinggi seperti di Kulim Hi-Tech membuatkan segelintir ADUN PR yang sayangkan Kedah dan rakyat mula melihat BEBAS/BN adalah Alternatif yang terbaik untuk mengajar Pas Kedah.
Jika bukan dari selatan Kedah, jika bukan dari sekitar Sungai Petani yang pesat membangun dibawah BN dahulu, mungkin dari kawasan SELAMAT Pas.

sumber dari
http://betoika.blogspot.com

bakal wujudkah 1 lagi kerajaan haram or kerajaan LOMPAT. Beb kalau nak melompat, melompat laa tapi letak laa jawatan dun dulu, hormati pengundi anda. Pengundi mengundi parti bukan mengundi calon beb. tu kadang2 calon xkenal kan menang.

0 comments:

Post a Comment

 

© Copyright by Malaysia Political Blog List